Tuesday, September 9, 2008

प्रतिक्षा


म तिम्रो आगमनको प्रतिक्षामा
हरेक साँझहरुमा उदाउने गर्छु

हरेक बिहानीहरुमा अस्ताउने गर्छु


कालरात्रीको सन्नाटामा

सम्पूर्ण अन्धकारलाई हटाउन खोज्छु

कतै मुस्कुराइरहेकी छौ कि भनी

रविका रक्तिम किरणहरुमा

हरेक बिहान म चियाउने गर्छु

मेरै बाटो हेर्दै छौ कि भनी


शिशिर यामको चिसो सिरेटोमा

प्रत्येक गल्लिहरु चहार्ने गर्छु

कतै कठ्यांग्रिरहेकी छौ कि भनी

गोधुली साँझको न्याउलीलाई पनि

चुप लाग्न बिन्ती गर्छु

मधुर भाकामा गाइरहेकी छौ कि भनी,

अविरल सागरहरुमा पौडन खोज्छु

कुनै छालले तिमीलाई बगायो कि भनी

आकाश माथि-माथि उड्न खोज्छु

कतै बादलमै रुमल्लिएकी छौ कि भनी


अझ म,

क्षितिज पारी सम्म चियाइरहन्छु

कतै पीडाले छट्पटिएकी छौ कि भनी

हरेक पतझड मौसमहरुमा डुल्ने गर्छु

कतै जीवनदेखी थाकीसक्यौ कि भनी
,
अफशोस तिमीलाई खोज्दा खोज्दै
म आफैं गन्तव्यविहिन बनिसकेको छु

प्राप्तिका सपनाहरु बुन्दा बुन्दै

हरपल झनझन रित्तिरहेको छु ,


त्यसैले आजभोलि

म तिम्रै आगमनको प्रतिक्षामा

हरेक साँझहरुमा उदाउने गर्छु

हरेक बिहानीहरुमा अस्ताउने गर्छु ।

No comments: