Wednesday, September 10, 2008

सहयात्रा

यात्रासँगै मुस्कुराउँदै
अनायसै निस्किएको
म एउटा यात्री
थुप्रै यात्रीहरुको भीडमा
खै कहाँ हराएछु
कसो गरी बिराएछु?
म सम्झन्छु त्यो पल
जब यात्रा र म
वाचा गर्दै निस्केका थियौं
एकान्त गल्ली गल्ली
अनी शहरका भीडहरुमा पनि
सँगसँगै हिंड्नेछौं,
पतझड होस् या
बसन्तको वहार
सँगै रुनेछौं
सँगै हाँस्नेछौं
तर आज यात्रा कहाँ छ
म कहाँ छु
अनौठो दोधारमा छु म
मलाई यात्राले छाडि गयो
या मैले यात्रालाई
खैर जे सुकै होस्
उसको नजरमा म हराएको छु
मेरो नजरमा उसलाई गुमाएको छु,
अञ्जानमै भेटिएको
यात्रा मेरो लक्ष्य थियो
केही क्षणको साथसँगै
अमीट मेरो सपना बन्यो
तर म कसरी भन्न सक्छु र
म उसको लक्ष्य थिएँ या थीइन
कारण म जस्ता थुप्रै यात्री
सधैं उसले भेट्न सक्छ
एक्लोपनका प्यासहरु
हरपल उसले मेट्न सक्छ
तर म त
लक्ष्यविहिन एक्लो यात्री
दिशाविहिन निरीह यात्री
कसको साथ पाउँला र खै?
तैपनी एउटा झिनो आशा बोक्दै
कतै यात्रा पनि म जस्तै
एक्लै एक्लै तड्पिएको छ कि
यात्रीहरुको ओझेलमा
मलाई पर्खि बसेको छ कि
म नयनहरु दौडाईरहन्छु
आँफैलाई लम्काइरहन्छु
अन्त:हीन खोजीहरुमा
गन्तव्यविहिन बाटोहरुमा ।

No comments: